środa, 29 października 2014

Jesiennie dla Ani...

Witajcie kochane,

U mnie nadal jesiennie... :) W mojej małej "pracowni" powstał właśnie kolejny wianek, wianek dla bardzo wyjątkowej osoby. Ania - bo tak ma na imię ta właśnie wyjątkowa osoba - jest niesamowita pod wieloma względami. Na jej blogu można zobaczyć efekty jej ciężkiej pracy. Ja zakochałam się w tych pięknych rękodziełach bedąc jeszcze w ciąży z moją Majeczką, więc postanowiłam że to Ania uszyje wszystkie dekoracje do pokoju mojej córeczki. I powiem Wam że efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Wspolnie z Anią stworzyłyśmy kolorową krainę marzeń dla mojej Mai. :)
Ania przyczyniła się również do powstania mojego bloga. Pomogła mi w jego założeniu odpowiadając na wszelkie nurtujące mnie pytania. :)  ( wierzcie lub nie, ale  myślałam że założenie bloga to nic wielkiego, a tu klops jak utknęłam to na amen, dobrze że była Ania...)
Dla Ani "ukręciłam" wianek w typowo jesiennych barwach, barwach za które kocham jesień... Dla mnie nie ma nic piękniejszego jesienią niż intensywność barw -  żółtych czy pomarańczowy liści ,  brązowych kasztanów, czy
czerwonej jarzębiny... Jesień to piękna pora roku!!! Cieszmy się, że ją mamy! :)
Aniu, a Tobie kochana bardzo dziękuję !! Mam nadzieję, że wianek Ci się podoba ...








A niebawem słodkie CANDY!!! :)
Zapraszam Was do śledzenia bloga. :)

Ściskam Was mocno!
Magda

13 komentarzy:

  1. przepiękny, zresztą jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu wianek jest piękny, piękny i jeszcze raz piękny.
    Na żywo robi jeszcze większe wrażenie niż na zdjęciach :)
    I jest najcudniejszą ozdobą w moim mieszkanku :)
    Dziękuję Ci jeszcze raz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo, ale to bardzo się cieszę że wianek jest ozdobą twojego domu! Takim był mój zamiar - stworzyć piękny wianek dla wyjątkowej osoby!`:))

      Usuń
  3. O rety,jak ja żałuję,że nie jestem TĄ ANIĄ ;) hihi
    Pięknie wyszeł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Monika! :) Ale nie smuć się, niebawem słodkie CANDY! Może wianek trafi i do Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Świetny pomysł takie wianki z włóczki. Pięknie dobierasz kolory. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa! A do Ciebie zajrzę na pewno! :)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drewniany napis jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń