środa, 8 marca 2017

Wiosennie i wielkanocno.

Witajcie!

Wracam do was z zupełnie nową odsłoną. Ostatnim razem był wianek wiosenny z kwiatów i tylko z kwiatów. Postanowiłam poszerzyć moją ofertę o wianki, ale wianki inne od moich dotychczasowych. Oczywiście tak jak wspominałam wcześniej nie rezygnuję z moich unikatowych wianków włóczkowych ( już niebawem zaprezentuję Wam jeden) ale chciałam się " sprawdzić" w wiankach innego pokroju. Także spójrzcie przychylnym okiem i same oceńcie moje wiankowo -wielkanocne poczynania. :)

Pierwszy wianek za podłoże ma wianek z gałązek winorośli. Kolory iście naturalne ale i bardzo popularne - bo są to kolory ziemi.


Jajeczka w klorze szarym , biały, kremowym oraz drewniane barwione na brąz.


Między przestrzeniami piórka, owoce bakuli oraz wstążka z miękkiej rafii.



Kolejny wianek - w różowych odcieniach. Podstawa to wianek z gałązek. Kolory przewodnie wianka to róż, biel oraz szary. Kolory idealnie ze sobą korespondują. :)



Uroku dodają delikatne kwiaty dzikiego bzu. :)


Piórka oraz wstążka z juty również są obecne i w tym wianku. :)


Wianek no 3 w odcieniach niebieskiego.


Piórka, juta oraz kokosowe guziki.


Osłonka z brązowym kogucikiem.


 Oraz kwiaty - tym razem - niezapominajki.


I ostatni na dzisiaj - wianek w szarościach. :)


Wesołe zajączki skaczą wśród jajek.


Malutki biały ptaszek przysiadł wśród piórek.



To na tyle. Wianki się tworzą, drzewka wielkanocne również. ( już niebawem ich odsłona). Tymczasem zapraszam Was na Istagram, gdzie prawie codziennie nowości. :)

Dziękuję Wam za komentarze.
Ściskam,
Magda

3 komentarze:

  1. no Madziu cudnie to wszystko wygląda, ale jak dla mnie NR1 jest ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu :) Wielkanocne wianki są piękne i bardzo stylowe i eleganckie. Wszystkie bardzo mi się podobają, a najbardziej ten w kolorach ziemi, chociaż ten w szarościach też jest super.
    Pozdrawiam cieplutko, udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń