wtorek, 19 lipca 2016

Candy na Cudawianki

Witajcie Kochane!

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za zapytania "co ze mną.." "gdzie się podziewam.. " i tym podobne... Bardzo dziękuję za troskę oraz pamięć o mojej skromnej osobie. Otóż jestem, mam się dobrze i wszystko ze mną OK. :)
Powód mojej ponad dwu miesięcznej ciszy jest prosty - przez ostanie miesiące ( dwa miesiące) byłam po prostu odcięta od internetu!!! Wyobrażacie to sobie??!! Istnieć, a jakby nie istnieć... Nawet nie wiedziałam jak bardzo można być uzależnionym od tego dobrodziejstwa. Oczywiście miałam jakąś namiastkę internetu w telefonie, ale to nie to samo, zresztą ja nie z tych które śmigają po internecie w telefonie. Byłam z Wami przez cały czas, czytałam wasze posty ale nie komentowałam bo przez telefon to jakoś tak nie po mojemu... :(  Przepraszam...
Ale jestem i mam nadzieję, że zostanę na dłużej. :)

I oczywiście wracam do Was z niespodzianką - dawno obiecywanym Candy. Jako że mamy  lato w pełni, moje Candy będzie związane z latem i moim ulubionym stylem marynistycznym. :)
Do wygrania poniższy wianek.


Co należy zrobić aby wianek zdobyć?

1. Zamieścić komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w Candy.

2. Umieścić baner z linkiem do konkursu na swoim blogu (jeżeli nie posiadasz bloga udostępnij go na FB).

3. Dołączyć do obserwatorów bloga ( jeżeli jeszcze nimi nie jesteście).

4. Będzie mi bardzo miło jeżeli polubisz mój Fanpage na Faceboku

Candy trwa od teraz do 19.08 do godziny 24.00. Wyniki ogłoszę 20.08.

ZAPRASZAM WAS DO ZABAWY! :)

Pozdrawiam serdecznie,
Magda


5 komentarzy:

  1. Witaj Madziu, dobrze że jesteś z nami :)
    Z wielką przyjemnością biorę udział w Twoim Candy :) Od dawna podziwiam Twój talent, robisz piękne wianki. Również bardzo lubię styl marynistyczny. Akurat wprowadzam do swojego pokoju dziennego elementy morskie, więc Twój cudowny wianek pasowałby tam idealnie :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jestem z tych co bez internetu to jak bez ręki więc nie przeżyłabym 2 miesięcy!!! Często komentuję z telefonu tak jak teraz właśnie :) leżę w łóżku i bardzo nie chce mi się wstać więc telefon w dłoń i obowiązkowy przegląd poczty, Fb itd.

    Wianek jest przecudnej urody i z ogromną chęcią wezmę udział w tak fajnym i stylowym candy. Benerek zamieszczę za godzinkę.

    Mam nadzieję, że internet przestanie Ci płatać figle i nie znikniesz znowu na tak długo.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem z tych co bez internetu to jak bez ręki więc nie przeżyłabym 2 miesięcy!!! Często komentuję z telefonu tak jak teraz właśnie :) leżę w łóżku i bardzo nie chce mi się wstać więc telefon w dłoń i obowiązkowy przegląd poczty, Fb itd.

    Wianek jest przecudnej urody i z ogromną chęcią wezmę udział w tak fajnym i stylowym candy. Benerek zamieszczę za godzinkę.

    Mam nadzieję, że internet przestanie Ci płatać figle i nie znikniesz znowu na tak długo.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, z chęcią dodam go do listy najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Wejdź na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/ i pobierz odznakę Blogu na medal!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za takie mega wyróżnienie. Bardzo Ci za nie dziękuję i oczywiście zapraszam do odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam, Magda
    P.S. Zaraz ściągam sobie odznakę Bloga na medal. :)

    OdpowiedzUsuń