sobota, 12 listopada 2016

Listopadowo...zimowo.

Witajcie Kochani!

Mamy listopad, późną jesień, która nas nie rozpieszcza niestety... ale, jest optymistyczna nuta w tym wszystkim... Niedługo święta, czas przygotowań, dekorowania naszych domów, oczekiwania na pierwszą gwiazdkę, magiczny czas....
W związku z tym pięknym okresem i ja zaczynam tworzyć "zimowo".
Odbiegam troszkę od moich wianków, żeby Wam się nie znudziły...
Tym razem chcę Wam pokazać drzewko Bożonarodzeniowe... Pierwsze w mojej kolekcji, ale z pewnością nie ostatnie. ( praca nad nim sprawiła mi nie lada przyjemność... :) )
Drzewko - choinka, jest pełne naturalnych dodatków, szyszek, kokosowych gwiazdek, cynamonu i oczywiście bombek.
Także oglądajcie i oceniajcie moje "bożonarodzeniowe dziecko". :))










A już w przyszłym tygodniu - pierwszy Bożonarodzeniowy wianek. :)
Pozdrawiam,
Magda

5 komentarzy:

  1. Piękna choineczka. Bardzo ładnie wykonana podstawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się że. Ci się podoba. ☺️. A z podstawką troszkę się naglowilam. Fajnie że efekt ci się podoba. Pozdrawiam, Magda

      Usuń
  2. Stylowo odziana w beże, brązy i pachnący cynamon..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna Madziu, pachnąca cynamonem :) Poczułam dzięki Tobie już zapach świąt :) Bardzo podoba mi się Twój pomysł na naturalne drzewko. Super !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń